Monday, August 31, 2020

PROMO MERDEKA

Hai korang semua, mama nak share dengan korang walaupun terlambat. Orang putih kata, better lae than never kan, eceh speaking London kejap.

Ok, kalau korang pernah guna produk dari HERRA, nak maklumkanlah yang HERRA tengah buat Merdeka Sale. Harini, adalah hari terakhir promo Merdeka.

Apa yang HERRA jual? Alhamdulillah salah satunya adalah Cranberry Smoothie Scrub Mask yang memang best. Kenapa best? Dia di perkaya dari 9 jenis buah berries, dan dalam scrub itu sendiri ada racikan sebenar buah ranberry untuk kita sental sental manja kat kulit muka.

Pentingkan kalau kita kena scrub muka. bukan apa nak bantu keluarkan sel kulit mati ataupun nak keluarkan kotoran yang tersumbat di liang pori  muka yang boleh menjejaskan kesihatan kulit  muka kita. 

Siapa yang rasa kita kena scrub muka kita boleh lah try. tak percaya boleh tengok FB founder dia. Cranberry Smoothie Scrub Mask nie harga sebelum Promo RM 39 , tapi bila tengah promo ni, harga dia RM 36 seiap dapat free gift cermin poket comel lagi.

berminat korang boleh jer terus wassap  Cik Min HERRA bagi tahu yang korang nak scrub. Ni mama belanja korang macam mana rupa scrub tu.



Itulah cermin poket yang comel tu


Nampak tak warna biji biji merah tu, racikan cranberry sebenar.

Jangan tunggu lama nak meminang scrub mask ni tau!


No comments:

Post a Comment

Perjalanan ke South Australia.

Harini baru ada kesempatan update blog setelah sekian laa tak melakukannya. Bukan kerana sombong atau tak ada cerita, tetapi masa terlalu me...