Thursday, July 16, 2020

Teringin

Aduhai... Tetiba plak macam teringin nak makan maggi. Mesti sedapkan. Maggi nie bukan makan hari hari, cuma datang keinginan tu aku buat lah.

Tapi tak sesedapen boss aku buat... Sebab nya aku nie rebus biasa jer lah. Bukan apa, lagi senang, cepat dan mudah.

So selongkar kabinet dapur ada 2 bungkus lagi Maggi Asam Laksa nie. Ok lah kira on sebab satu untuk aku satu lagi untuk en boss. Anak dara aku kat sekolah.. So selamat. 

Dah aku nak masak maggi jap, nak alas perut. Korang dah makan ker?


2 comments:

  1. Saya tgk pon dah telioq dah... balik keje mesti buat nie..dah lame jgk x makan megi asam laksa.. asyik meggi kari je.. huhuhu

    ReplyDelete
  2. Kan...samalah harini tetiba rasa eringin nak buat

    ReplyDelete

Perjalanan ke South Australia.

Harini baru ada kesempatan update blog setelah sekian laa tak melakukannya. Bukan kerana sombong atau tak ada cerita, tetapi masa terlalu me...